معایب شغل فریلنسری
نوشته شده توسط : مژده

فریلنسری، شغلی محشر است و اگر در استخدام شرکتی هستید که تمام‌وقت کار می‌کنید و از این وضع خشنود نیستید فریلنسری را همزمان آزمایش کنید؛ اگر کارها بر وفق مراد پیش رفت آن موقع استعفای خود را اعلام کنید و تمام‌وقت به فریلنسری مشغول شوید. اما باید بدانید فریلنسری نیز معایب خاص خود را داراست از جمله:

۱) نبود امنیت شغلی. متأسفانه سفارش کار همیشگی و پایدار نیست و در نوسان است. نمی‌توانید پروژه‌ها، مشتریان و سود همیشگی داشته باشید و درآمد شما نیز بالا و پایین می‌شود و مثل کار استخدامی نیست که از قبل برای حقوق خود برنامه‌ریزی کنید.

۲) نبود تمایز بین ساعت کاری و زمان کارهای شخصی. رئیس خود بودن و دورکاری به این معناست که ساعات کاری خیلی زیادی را صرف کار کنید و کارهای دیگر را تقریبا فراموش کنید.

۳) برداشتن چند هندوانه با یک دست. در کارهای استخدامی شرح وظایف داده شده و شخص می‌داند که این کار فقط مسئولیت اوست و از انجام دادن دیگر کارها سر باز میزند ولی در کار فریلنسی بازاریابی، فروش، تبلیغ و…همه به عهده خودتان است.

۴) انجام نگرفتن پرداخت. فریلنسر بودن به این معنا است که شما خطر صورت نگرفتن پرداخت را به جان می‌خرید و متأسفانه در دنیای فریلنسرها امری متداول است و همیشه از آخر و عاقبت کار خبر ندارید.

۵) بی‌بهره بودن از مزایای استخدام تمام‌وقت. تعطیلی در فریلنسری وجود ندارد. روزی که کار نکنید آن روز درآمدی هم ندارید. بیمه هم نیستید.

 

برای تبدیل تاریخ می توانید از تقویم آنلاین استفاده کنید.

 

کارفرمای فریلنسر کیست؟ مشتریان فریلنسرها چه کسانی هستند؟

هر شرکت نوپای استارتاپی در اوایل کار خود با مشکلاتی از جمله بودجه کم، هزینه‌های زیاد و بازار غیرقابل‌پیش‌بینی روبرو است. فریلنسرها منبعی ارزشمند برای استارتآپ‌ها به شمار می‌روند. این شرکت‌ها به دلیل به‌صرفه بودن و در کنار آن ماهر بودن فریلنسرها، آن‌ها را به استخدام خود درمیآورند. البته انتخاب فریلنسرها برای یک کار تیمی می‌تواند روندی دشوار باشد برای اینکه کارفرمایان تصمیم بگیرند فریلنسری را استخدام کنند تا وی بتواند هر چه سریع‌تر آن‌ها را به اهداف تجاری برساند، پرسش‌های زیر به آن‌ها کمک می‌کند:

 

۱) چرا شرکت‌ها به فریلنسرها نیاز دارند؟

در بیشتر اوقات فریلنسرها از کارمندان تمام‌وقت باصرفه‌تر و سازنده‌تر هستند. آن‌ها فقط برای کاری که انجام می‌دهند پول می‌گیرند و شرکت‌ها مجبور نیستند پول بیمه، پول مرخصی، هزینه سرویس و غیره آن‌ها را پرداخت کنند. فریلنسرها باید کارشان را به نحو احسن انجام دهند تا درآمد کسب کنند و اعتبار و کیفیت کار آن‌ها آینده آن‌ها را تضمین می‌کند.

 

۲) کارفرمایان چگونه فریلنسرها را پیدا می‌کنند؟

یافتن فریلنسرها کمی دشوارتر و پیچیده‌تر است زیرا به عوامل متعددی مثل مهارت‌های موردنیاز، نحوه پرداخت و انعطاف‌پذیری بستگی دارد.

 

– از اطرافیان می‌پرسند

کارفرمایان می‌دانند که بهترین روش یافتن فریلنسرها پرس‌وجو از اطرافیان است. به توصیه‌های آن‌ها عمل می‌کنند، چون مطمئن‌تر هستند.

 

– به اینترنت مراجعه می‌کنند

دو روش برای پیدا کردن فریلنسر از طریق اینترنت وجود دارد. اولین روش، استفاده از وب‌سایت‌هایی است که برای معرفی فریلنسرها طراحی شده‌اند. این وب‌سایت‌ها فنون متعددی برای یافتن مناسب‌ترین شخص مثل به مناقصه گذاشتن کار و دادن پیشنهادات، به کار می‌برند. دومین روش، مراجعه به رسانه‌های اجتماعی است که فریلنسرها خودشان را در آن‌جا تبلیغ کرده‌اند.

 

منبع

https://blog.yar.cloud/%d9%87%d8%b1-%d8%a2%d9%86%e2%80%8c%da%86%d9%87-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%b1%d8%a7%d8%ac%d8%b9-%d8%b4%d8%ba%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%86%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d9%85%d8%b5/:





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: